Direktlänk till inlägg 17 september 2016

Mycket på gång.

Av Ewa-Mari Trinella - 17 september 2016 21:04

Har nu så mycket på gång i olika modeller och arbete.

Hela sommaren har varit på halvfart hela tiden med handarbetet.

Men nu på måndag skall jag sätta mig ner vid köksbordet och översätta

beskrivningen från engelska till svenska så jag hinner ikapp mig själv igen.


Idag har jag varit inne i Malmö på Panduro och handlat lite som jag behöver 

till mitt nästa projekt när jag har gjort alla andra färdiga. Skall även sätta

mig ner och skriva om de alster som jag har klara. (inte ens det har jag gjort)

Så nu säger jag till mig själv SKÄRPNING OCH HÅLL FAST I DET DU GILLAR.


Tror inte jag är ensam om detta, eller?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa-Mari Trinella - 13 februari 2017 16:38


Spetsduk i vilken storlek du själv väljer       Lägg upp 6 lm och slut dem till en ring med en sm   v  1.    3 lm (= 1.a st), 17 st om ringen = 18 st   v  2.    3 lm (= 1.a st, 1 st i samm m, x 2 st i nästa m x             Upprepa...

Av Ewa-Mari Trinella - 5 november 2016 18:31

           Halloween Spöke Huvud och kropp v1           6 fm i en magisk ring                                                                  - 6 v2           *2 fm i m*                                                              ...

Av Ewa-Mari Trinella - 16 oktober 2016 00:41


        Små söta skor till lilltjejen. 0 - 6 månder   Hittade denna beskrivningen på en Englesk sida och har nu översatt den. Jag hoppas ni får lika kul som jag.   Förkortelser  lm = luftmaska m  = maska       fm = fast m...

Av Ewa-Mari Trinella - 16 oktober 2016 00:12


GammelMormor Greta         Gammelmormor Greta har jag valt att virka i 100% Bomull med virknål nr 3. Nos och säkerhetsögon har jag köpt på www.pysslandet.se   Kropp V 1.               6 fm i en magisk ring                         ...

Av Ewa-Mari Trinella - 7 juni 2016 13:15

Här är ännu en rolig virkbeskrivning på en Uggla som jag har hittat på Camillas Livsstil     Så rolig och lätt att göra.   Till denna ugglan som blir ca 20 cm hög har jag använt ljusgrått garn samt vitt, brunt och orange. Jag har använt ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards